4 november 2023 Laat Je Stem Niet Verdampen: Bewustwordingscampagne voor Coffeeshop bezoekers Als belangenvereniging voor coffeeshops willen wij benadrukken hoe belangrijk het is dat actieve coffeeshopbezoekers, vooral in de leeftijd van 18…
30 oktober 2023 Digitale versie van de Hash en Wiet flyer Al tientallen jaren heeft de Hasj en Wiet flyer zijn vaste plek in diverse coffeeshops in Nederland. In 1993 werd…
10 maart 2023 Twee vliegen in één klap Als gevolg van het wegstemmen van het i-criterium door de gemeenteraad is de burgemeester met allerlei nieuwe maatregelen in de…
4 maart 2023 Wie schrijft, die blijft Schriftelijke vragen D66 over het invoeren van een landelijk keurmerk voor coffeeshops Op 22 februari 2023 was er een commissiedebat over het…
17 november 2022 Geeft het ING klantkenmerk coffeeshop aanleiding tot boze reacties? De ING bank heeft onlangs haar particuliere klanten, die als exploitant of gemachtigde betrokken zijn bij een coffeeshop, schriftelijk laten…